loading...
قفل هوشمند
omidvar بازدید : 40 سه شنبه 02 دی 1399 نظرات (0)

همان‌طور که می‌دانید در زمان خرید موارد بسیاری برای انتخاب کالای مناسب شما وجود دارد که یکی از آن‌ها قیمت است. قفل دیجیتال هم به‌عنوان یک کالای دیجیتال از این قاعده پیروی می‌کند. مواردی که روی قیمت قفل رمزی دیجیتال تأثیرگذار است جنس و متریال به کار رفته‌ای است که نتیجه‌ی آن استحکام قفل هوشمند است. همچنین قابلیت‌هایی که این کالا به شما می‌دهد از موارد تعیین کننده قیمت است. مثلاً حالتی که داشتن هر امکان اضافی به صورت آپشنال باشد و مشمول هزینه شود یا این‌که از ابتدا در پروسه ساخت قفل این آیتم‌ها در نظر گرفته شده‌اند و باعث پایین آمدن قیمت تمام شده قفل رمزی شوند.

تعداد دسترسی‌هایی که برای باز کردن دستگیره هوشمند دارید از جمله کارت، رمز، اثر انگشت، اپلیکیشن و کلید مکانیکی هم روی قیمت تأثیرگذار است. نام قفل رمزی هم از همین دسترسی رمز آمده که البته در اغلب اوقات یکی از دسترسی‌های دیگر را هم دارد و یا فول آپشن است و کلیه دسترسی‌ها را به کاربر می‌دهد. در این‌جا به بررسی آپشن‌های مؤثر در قیمت این محصول می‌پردازیم.

قفل رمزی

گزارش‌گیری و تأثیر آن روی قیمت قفل

در خیلی از اماکن گزارش ورود و خروج افراد بسیار مهم است که می‌تواند دلایل مهمی از جمله امنیتی و یا کاری مثل محاسبه حقوق طبق ساعات حضور کارمندان را داشته باشد. گزارش‌گیری به صورتی است که توسط اینترنت و با نمایش روی گوشی هوشمند از طریق اپلیکیشن، کاربر ادمین را از زمان ورود و خروج کاربران عادی مطلع می‌کند؛ حتی کاربر ادمین می‌تواند محدودیت زمانی روی رفت و آمد آن‌ها را اعمال نماید. در بعضی از مدل‌های قفل رمزی این امکان روی خود قفل است اما در برخی دیگر این آیتم به صورت اختیاری است و نیاز به تهیه کنترلر و سایر تجهیزات فنی برای قفل است که قطعاً روی هزینه تأثیرگذار است. توجه داشته باشید قفل دیجیتال فقط در صورتی قابلیت باز کردن از راه دور (یعنی جایی به غیر از محل نصب قفل) را دارد که به اینترنت متصل شود.

قیمت انواع قفل رمزی

برای مشاهده قیمت قفل‌های دیجیتال کلیک کنید.

امکان اتصال به ریموت و آیفون در قفل رمزی

این‌که آیا یک قفل رمزی را بشود از طریق آیفون و یا ریموت باز کرد قابلیت بسیار مهمی است. چرا که وقتی در خانه مشغول کار هستید و یا منشی که مراجع دارد، امکان باز کردن از راه دور برایتان مزیت محسوب می‌شود و کلی از زحمت شما کم می‌کند. بعضی از قفل‌ها خودشان دارای ریموت و امکان اتصال خودکار به آیفون را دارند، اما برخی دیگر برای ارائه این دو آپشن نیاز به تجهیز با یک سری قطعات فنی را دارند که این خود بر روی قیمت قفل رمزی مؤثر است.

 

کاربران متعدد و دسترسی دوبل امنیتی

در هر قفل رمزی امکان تعریف تعداد کاربران متفاوتی برای انواع دسترسی‌ها وجود دارد. به طور مثال در برخی از قفل‌ها تا 300 دسترسی و در برخی تا 100 دسترسی می‌توان تعریف کرد. این دسترسی‌ها می‌تواند عادی و یا ادمین باشد که با دسترسی ادمین می‌توان به انجام تنظیمات روی قفل پرداخت. قابلیت دیگری که روی بعضی از قفل‌های دیجیتال امکان تعریف دارد، دسترسی دوبل امنیتی است که برای باز کردن قفل هم‌زمان به دو دسترسی با هم نیاز داریم به‌عنوان مثال رمز و کارت و یا رمز و اثر انگشت که باعث امنیت بیشتر در قفل رمزی می‌شود. حریم خصوصی و یا شب بند هم از آپشن‌هایی است که روی بعضی از قفل‌ها وجود دارد و باعث می‌شود سایر کاربرانی هم که دسترسی دارند با فعال کردن آن، از بیرون در را باز نکنند.

قفل سامسونگ رمزی

رنگ‌های پرطرفدار و طراحی زیباتر

برخی از قفل‌های رمزی در چند رنگ موجود‌اند. به طور مثال قفلی که دارای رنگ نقره‌ای و طلایی است و رنگ طلایی آن پرطرفدار است که این امر روی قیمت تأثیر می‌گذارد. همچنین متریال کالا که باعث استحکام انواع قفل رمزی می‌شود و نوع طراحی آن، مواردی هستند که روی قیمت مؤثراند. تنوع مدل‌های یک برند عامل تعیین کننده‌ای روی قیمت‌های محصولات آن می‌باشد.

قیمت قفل رمزی بر اساس انواع دستگیره

قفل دیجیتال و یا دستگیره هوشمند انواع مختلفی دارد از جمله دستگیره اهرمی، دستگیره فشاری-کششی (خلبانی) و بدون دستگیره که روی قیمت تأثیرگذار است. دستگیره‌های خلبانی به دلیل طراحی جدیدتر و پرطرفدارشان گران‌تر از بقیه دستگیره‌ها هستند. همچنین قفل دیجیتال بدون دستگیره قیمتش نسبت به سایر قفل‌ها مناسب‌تر است. قفل هوشمند DS700 از انواع قفل‌های بدون دستگیره است که قیمت حدودی آن [real_fake_price_shortcode label="280t"] دلار است. به‌علاوه داشتن مغزی محکم و فولادی روی امنیت و استحکام قفل بسیار تأثیر دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر پیج اینستاگرام ما را دنبال نمایید.

 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 69
  • بازدید ماه : 157
  • بازدید سال : 1,004
  • بازدید کلی : 3,309