loading...
قفل هوشمند
omidvar بازدید : 34 پنجشنبه 08 آبان 1399 نظرات (0)

قفل دیجیتال hbs یکی از قفل‌های الکترونیکی است که برای افراد علاقه‌مند به طرح‌های سنتی ساخته و عرضه شده است. این قفل با این که ظاهری سنتی دارد، اما دارای آپشن‌های هوشمندی است که امنیت و آرامش را به مشتریان هدیه می‌دهد. از این رو در این مقاله قصد داریم قفل دیجیتال اچ‌بی‌اس را مورد بررسی و تحلیل قرار دهیم.

قفل دیجیتال اچ بی اس

شرکت تولید کننده قفل دیجیتال hbs (اچ بی اس) زیر مجموعه کارخانجات kinlong می‌باشد. در حال حاضر یکی از تولید کنندگان بزرگ قفل دیجیتال hbs محسوب می‌شود. می‌توان اذعان کرد نقش اتصال دنیای سنتی و صنعتی قفل را برعهده دارد. البته این اتصال فقط از لحاظ ظاهری می‌باشد نه چیز دیگری. ولی از آن‌جایی که زیبایی خاصی به درب ورودی خانه و محل کار بخشیده‌اند، مورد توجه کاربران قرار گرفته‌اند. در واقع این قفل خواسته‌های آن دسته از مخاطبانی را که علاقه‌مند به طرح سنتی هستند، ولی همچنان خواهان امنیت و آرامش می‌باشند را برآورده ساخته است.

در همین راستا شرکت دژین لاک با ارائه خدمات (مشاوره رایگان، گارانتی واقعی، نصاب و ...) چنین قفل‌هایی را وارد و روانه بازار کرده است تا آن دسته از افرادی که به چنین طرح‌هایی علاقه دارند به راحتی و با قیمت بسیار مناسبی آن‌ها را تهیه نمایند.

بنابراین آن دسته از افرادی که بر سر دور راهی انتخاب صنعت و سنت ایستاده‌اند و هنوز نه تمایلی به خداحافظی با طرح‌های سنتی را دارند و نه تمایل به  قدم گذاشتن در دنیای مدرن، می‌توانند از این قفل‌ها استفاده نمایند تا علاوه بر حفظ سنت از امنیت و آرامش بهره‌مند شوند.

قفل دیجیتال hbs

امکانات قفل دیجیتال hbs

قفل دیجیتال hbs امکانات متعددی را برای مشتریان عزیز فراهم کرده است. بدون شک اولین و مهم‌ترین آن روش دسترسی سریع و آسان به قفل است. در واقع این قفل روش دسترسی «کارت، رمز و اثر انگشت» را جایگزین کلید نموده است.

یکی دیگر از امکاناتی که در اختیار مشتریان قرار می‌دهد، راه‌های تقویت استمرار امنیت و آرامش جانی و مالی مشتریان عزیز است. مانند قفل شب‌بند، رمز ادمین، آلارم هشدار، ضد سرقت، ضد شوک و ...

همچنین این قفل از سیستم تغذیه اضطراری برخوردار است. یعنی در صورتی که شما مشتریان عزیز فراموش کرده‌اید باتری قفل را تعویض نمایید، می‌توانید با یک باتری 9 ولت آن را به منبع تغذیه اتصال دهید تا برق دستگاه تأمین شود و از رمز، کارت و یا اثر انگشت خود جهت باز شدن قفل استفاده کنید.

قفل دیجیتال درب

قیمت قفل دیجیتال hbs

قیمت قفل دیجیتال hbs بستگی به سایز، اماکانات، کیفیت، رنگ و ... آن‌ها دارد. اما به طور کلی برای این دسته از قفل‌ها می‌توان قیمتی حدودی در نظر گرفت.

به نظر می‌رسد این قفل‌ها بین [real_fake_price_shortcode label="400t"] تا [real_fake_price_shortcode label="900t"] دلار به فروش می‌رسند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت دقیق قفل دیجیتال اچ‌بی‌اس، با کارشناسان فروش شرکت تماس حاصل فرمایید.

شایان ذکر است سایر قفل‌های دیجیتال hbs موجود در کشور ما ساخت کشور چین می‌باشند. بنابراین اگر قصد خرید چنین قفل‌هایی را دارید، حتماً این محصولات را از شرکتی تهیه نمایید که گارانتی واقعی و خدمات پس از فروش ارائه می‌دهد.

شرکت ما کلیه محصولات دیجیتالی خود را نه تنها به همراه گارانتی، مشاوره رایگان و نصاب ارائه می‌دهد، بلکه به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی و خدمات‌رسانی به مشتریان عزیز می‌باشد.

قفل دیجیتال hbs

قفل دیجتال hbs c100

قفل دیجیتال c100 یکی از برجسته‌ترین قفل‌های دیجیتالی hbs در بازار به حساب می‌آید. این قفل از ویژگی و آپشن‌های متعددی برخوردار است.

در کل مهم‌ترین ویژگی و آپشن‌های قفل c100 که باعث شده مشتریان عزیز احساس امنیت و آرامش داشته باشند، عبارت‌اند از:

روش دسترسی سریع و آسان:

روش دسترسی به این قفل توسط روش سه گانه رمز، کارت و اثر انگشت امکان پذیر است.

قفل دیجیتال کارتی

آلارم‌های هشدار:

در سه صورت آتش‌سوزی داخلی، ضربه به قفل، وارد کردن روش دسترسی تعریف نشده (بالای 5 بار)، فعال میشود.

قفل دوبل:

برای تقویت امنیت و آرامش در قفل تعبیه شده است. در واقع برای ورود هم‌زمان به دو روش (کارت و رمز)، (رمز و اثر انگشت) و یا (کارت و اثر انگشت) نیاز است.

رمز ادمین:

تنها به کسی اجازه تغییر رمز، شناسایی کارت و اثر انگشت جدید را می‌دهد که رمز ادمین (مادر) را داشته باشد.

شب بند (حریم شخصی):

با فعال سازی این سیستم از داخل خانه، میتوانید مانع ورود تمامی افراد حتی دارنده رمز، کارت و اثر انگشت به داخل خانه شوید. البته افرادی که کلید مکانیکی قفل را داشته باشد، می‌توانند وارد شوند.

تغذیه اضطراری:

در صورتی که به آلارم قفل دیجیتال hbs جهت تعویض باتری توجه نکردید و شارژ باتری دستگاه تمام شد، می‌توانید یک باتری 9v را به منبع تغذیه اضطراری اتصال نمایید و برق دستگاه را تأمین کنید. سپس رمز، اثر انگشت و یا کارت خود را جهت باز کردن قفل استفاده نمایید و بعد از واردن شدن باتری قفل را تعویض کنید.

در صورتی که به دنبال خرید و یا کسب اطلاعات بیشتری در خصوص این قفل یا قفل‌های دیگری هستید، حتماً با شماره‌های درج شده در وب‌سایت تماس حاصل فرمایید تا علاوه بر مشاوره رایگان، از دیگر خدمات شرکت مانند گارانتی، خدمات پس از فروش، نصاب و ... بهره‌مند شوید.

شما می‌توانید برای اطلاع از قفل‌های دیجیتال جدید پیج اینستاگرام ما را هم دنبال نمایید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 72
  • بازدید ماه : 160
  • بازدید سال : 1,007
  • بازدید کلی : 3,312