loading...
قفل هوشمند
omidvar بازدید : 45 سه شنبه 28 بهمن 1399 نظرات (0)

قفل سامسونگ SHP-DP608 یکی دیگر از مدل‌های ارائه شده توسط شرکت سامسونگ می‌باشد که در کشور کره جنوبی تولید و عرضه می‌شود. این قفل دیجیتال علاوه بر زیبایی، امنیت، آرامش و راحتی به مشتریان هدیه داده است. مانند دیگر مدل‌های سامسونگ قابلیت نصب بر روی درب چوبی، فلزی، ضد سرقت و شیشه‌ای را دارد. در ادامه همراه ما باشید تا بیشتر از قفل سامسونگ 608 بدانید و هم‌وطنان، دوستان و آشنایان خود را در خرید این‌چنین قفل‌ها مطلع نمایید.

همان‌طور که می‌دانید یکی از قفل‌های دیجیتالی است که برای ایجاد امنیت و آرامش مشتریان توسط شرکت سامسونگ طراحی و ساخته شده است. جالب است که بدانید قفل سامسونگ 608 مانند سایر قفل‌های سامسونگ از یک سری ویژگی‌های فنی و امنیتی برخوردار است. به همین منظور در ادامه به مهم‌ترین آن‌ها خواهیم پرداخت.

ویژگی‌های قفل سامسونگ SHP-DP608

روش دسترسی دوگانه (رمز و اثر انگشت)

این قفل مانند سایر قفل‌های هوشمند سامسونگ مجهز به سیستم ورودی رمز می‌باشد. رمز تعیین شده می‌تواند 4 الی 12 رقمی باشد، اما سیستم ورودی اثر انگشت این قفل بیومتریک (بافت زنده) است و غیرقابل هک می‌باشد و تا 100 اثر انگشت می‌توان به آن شناسایی نمود.

قفل دیجیتال 608

رمز ادمین

این قفل مجهز به سیستم رمزدهی ویژه‌ای است که به آن «رمز ادمین یا رمز مادر» گفته می‌شود. در واقع تنها فرد و افرادی می‌توانند رمز جدید و یا اثر انگشت جدیدی و یا رمز یک‌بارمصرف به قفل شناسایی و صادر نماید که رمز ادمین را داشته باشد.

رمز یک‌بار مصرف

قابلیت تعریف رمز یک‌بار مصرف را دارد که در صورت لزوم می‌توان برای ورود خدمتکار، مهمان و ... آن را صادر کرد. این رمز به‌محض استفاده به‌صورت خودکار از حافظه دستگاه حذف می‌گردد.

کنترل از راه دور

این نوع قفل‌ها را می‌توان توسط تلفن همراه از طریق ارتباط اینترنتی، از راه دور کنترل نمود. به این ترتیب تمامی امور مربوط به درب ورودی مانند باز و بسته نمودن درب را می‌توان از هر جای دنیا مدیریت کرد.

اتصال به خانه هوشمند و آیفون

این قفل قابلیت اتصال به سیستم هوشمند‌سازی بلوتوث، وای‌فای و آیفون را دارد. به‌طوری که هم‌زمان با فشار دادن دکمه آیفون و فعال کردن بلوتوث و وای‌فای قفل باز شود. بنابراین می‌توان آن را روی درب اصلی خانه و یا محل کار نصب کرد.

قفل دیجیتال سامسونگ

هشدار آتش‌سوزی

در صورتی که این گزینه را فعال کنید، هنگام آتش‌سوزی یا حرارت بالای 75 درجه سانتی گراد، قفل درب از حالت قفل شدن خارج می‌شود و هم‌زمان آلارم هشدار آن به صدا در می‌آید.

آلارم ضد سرقت

اگر فردی اثر انگشت نا‌معتبر و یا رمز اشتباهی را چند مرتبه (حدود 5 بار به بالا) به دستگاه اعمال کند، سیستم برای چند دقیقه قطع خواهد شد و آلارم آن به صدا در خواهد آمد.

آلارم ضد شوک

در صورت وارد کردن ولتاژ غیرمجاز به قفل دیجیتال سامسونگ SHP-DP608 آلارم آن به صدا در می‌آید و سیستم ورود برای چند دقیقه قطع می‌شود.

آلارم اتمام باتری

از آن‌جایی که انرژی قفل سامسونگ 608 توسط باتری‌های قلمی تأمین می‌شود و چنانچه به آلارم دستگاه برای تعویض آن‌ها توجه نشود و قطع شود، دیگر قادر به وارد شدن به منزل نیستید. باید از کلید و یا باتری کتابی برای تأمین برق دستگاه استفاده کنید. لازم به ذکر است که یک هفته قبل از اتمام باتری‌ها، آلارم این نوع قفل دیجیتالی فعال می‌شود.

قفل دیجیتال درب

حریم شخصی

با فعال کردن این سیستم، تمامی راه‌های دسترسی به قفل به غیر از کلید مکانیکی غیرفعال می‌شوند و دیگر کسی اجازه ورود به داخل خانه را نخواهد داشت.

سنسور آی آر

با نزدیک شدن شما مشتریان عزیز به فاصله 50 سانتی‌متر، صفحه‌ کلید قفل روشن می‌شود. البته در صورت لزوم می‌توانید این سیستم را غیر فعال نمایید. لازم به ذکر است که از آن به‌عنوان سیستم خوش آمدگویی یاد می‌کنند.

قفل اتوماتیک

بعد از بسته شدن درب، دستگاه به‌صورت خودکار قفل می‌شود و دیگر کسی از خارج بدون مجوز (رمز و یا اثر انگشت و یا کلید مکانیکی) نمی‌تواند وارد شود. اما از داخل با کشیدن دستگیره درب باز می‌شود. لازم به ذکر است که امکان غیرفعال سازی آن وجود دارد.

قفل سامسونگ 608

جنس، رنگ و قیمت

بنابراین اگر خواهان قفل سامسونگ SHP-DP608 یا هر مدل دیگر سامسونگ هستید، کافی است با شماره تماس‌های درج شده تماس حاصل فرمایید و صاحب یک قفل دیجیتالی با کیفیت بالا شوید. لازم به ذکر است که شرکت ما خدماتی مانند گارانتی، پشتیبانی فنی و مشاوره رایگان در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

 شما می‌توانید جهت مشاهده انواع قفل‌های هوشمند جدید روز دنیا پیج اینستاگرام ما را دنبال نمایید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 65
  • بازدید ماه : 153
  • بازدید سال : 1,000
  • بازدید کلی : 3,305