loading...
قفل هوشمند
omidvar بازدید : 44 پنجشنبه 02 بهمن 1399 نظرات (0)

قفل کارتی درب آپارتمان یکی از مهم‌ترین و جدیدترین فناوری‌ موجود برای جلوگیری از ناامنی و تقویت امنیت و آرامش پایدار محسوب می‌شود. در واقع هدف طراحی این قفل کنترل تردد، جلوگیری از ورود افراد غیرمجاز و تضمین صد در صدی امنیت و آرامش می‌باشد. به همین منظور کاربرد این قفل کارتی برای درب آپارتمان بسیار مناسب و حائز اهمیت است. از این‌رو در این مقاله می‌خواهیم در مورد قفل کارتی درب آپارتمان توضیحاتی را ارائه دهیم تا مشتریان عزیز با کسب اطلاعات لازم و هوشیارانه اقدام به خرید و نصب قفل کارتی داشته باشند.

 

قفل دیجیتال کارتی درب آپارتمان

قفل کارتی درب آپارتمان محصولی است که با استفاده از آن نیز می‌توان درب را با کارت باز و بسته نمود و دیگر نیاز به دسته‌ کلید نخواهید داشت. البته این قفل روش‌های دسترسی دیگری مثل (رمز، اثر انگشت و ریموت) هم برای مشتریان عزیز به ارمغان آورده است. در بیشتر جاها این قفل به قفل ضد سرقت و قفل هوشمند معروف و شناخته شده است. قطعاً به خاطر سیستم‌های فوق امنیتی (حریم خصوصی، قفل کودک، قفل اتوماتیک و …) است که مطابق با استانداردهای بین‌المللی برای حفظ امنیت، آرامش و راحتی مشتریان عزیز در آن طراحی شده است.

قفل دیجیتال کارتی درب آپارتمان

کارت قفل دیجیتال

بارها و بارها در مقالات متعدد تأکید شد که کارت‌های مختلفی را می‌توان به این قفل‌های دیجیتالی شناسایی و معرفی کرد، مانند کارت بانکی، کارت مترو و … اما دو نوع کارت مخصوص قفل کارتی درب آپارتمان طراحی و ساخته شده‌اند که در جعبه هر قفل 2 الی 4 کارت وجود دارد، البته اگر به کارت‌های بیشتر هم نیاز داشتید می‌توانید با قیمت بسیار مناسب از شرکت ما دریافت کنید.

کارت‌های مخصوص که برای این قفل طراحی و ساخته شده‌اند، عبارت‌اند از: کارت KEY TAG و کارت RFID

لازم به ذکر است که ظرفیت تعداد شناسایی کارت در هر قفل متفاوت است. به‌عنوان مثال در قفل سامسونگ G510 حدود 50 کارت، در قفل سامسونگ H30 حدود 100 کارت و به دیگر مدل‌های سامسونگ حدود 20 عدد کارت می‌توان معرفی نمود.

لازم و ضروری است که شما مشتریان عزیز بدانید اگر هر کدام از این کارت‌های تعریف شده گم شد، می‌توانید به‌راحتی و بدون نیاز به افراد متخصص و دستگاه جانبی، کارت گمشده را از دسترس خارج نمایید و یک کارت جدید جایگزین آن کنید.

می‌دانیم شما مشتریان عزیز به دنبال خرید یک قفل کارتی درب آپارتمان با کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب هستید. چرا که امنیت و آرامش مهم‌ترین اولویت شما است. بنابراین قفل کارتی درب آپارتمان خود را از  شرکتی تهیه کنید که هدفش برقراری امنیت و آرامش مشتریان باشد.  همچنین مشاوره رایگان، گارانتی واقعی و خدمات پس از فروش در اختیار مشتریان خود قرار دهد. خوشبختانه شرکت ما علاوه بر شفاف‌سازی کیفیت و قیمت قفل‌های دیجیتالی، چنین قفل‌هایی را (با کیفیت بالا و قیمت مناسب) به همراه مشاوره رایگان، گارانتی واقعی و پشتیبانی فنی و خدمات پس از فروش در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

کارت درب

مزایای قفل کارتی درب آپارتمان

همه ما به‌خوبی می‌دانیم که قفل کارتی درب آپارتمان، یک سیستم چند منظوره می‌باشد که هم‌زمان امنیت، آرامش، آسایش، راحتی و حتی زیبایی را به مشتریان عزیز هدیه می‌دهد. ورود و خروج‌ها را بر اساس تاریخ و ساعت ثبت و ضبط می‌کند. دسترسی سریع، آسان و راحت و با امنیت بسیار بالا برای مشتریان عزیز فراهم می‌کند. غیرقابل هک هستند و هیچ فرد غیرمجازی با هیچ ترفندی نمی‌تواند وارد آپارتمان شما شود. به‌صرفه‌ترین و امن‌ترین قفل برای درب آپارتمان به شمار می‌روند. کاهش هزینه جانبی چشم‌گیری برای شما به همراه دارند. قابلیت نصب بر روی تمامی درب‌ها را دارند. در رنگ‌بندی مختلف تولید شده‌اند و می‌توان متناسب با رنگ درب خود آن را انتخاب کرد. با هر شرایط آب و هوایی سازگاری دارند و نه تنها رنگ ثابتی دارند، بلکه ضدزنگ هم هستند.

از این‌رو هر خانه و کاشانه‌ای نیاز به نصب چنین قفل‌هایی دارد. خصوصاً شما که امنیت، آرامش و راحتی برایتان مهم هست. اما به یاد داشته باشید که این قفل‌ها را از کجا و چگونه باید تهیه کنید که هم کیفیت بالا و هم قیمت مناسب و هم گارانتی واقعی داشته باشند. شرکت ما بهترین، برترین و قوی‌ترین برند‌ها را وارد می‌کند که کیفیت بالا و قیمت مناسبی داشته باشند. به‌طوری که هر مشتری بر اساس دارایی و درآمد خود بتواند قفل کارتی مورد نیاز خود را تهیه نماید. شرکن دژین لاک مانند سیزده سال گذشته به مشتریان خود مشاوره رایگان، گارانتی واقعی و خدمات پس از فروش ارائه می‌دهیم.

قفل سامسونگ

قفل کارتی درب آپارتمان سامسونگ

دستگیره کارتی سامسونگ مانند اکثر برند‌ها مثل گیت من و یال مجهز به روش دسترسی چندگانه و سیستم امنیتی پیشرفته می‌باشد. از بروزترین و برترین آپشن‌ها بهره‌مند است. علاوه بر این‌ها دارای سیستم قفل کودک، قفل اتوماتیک، قفل دوبل، قفل شب‌ بند، آلارم‌های چندگانه هشدار (ضد سرقت، ضد شوک، ضد حریق، ضد هک، ضد ضربه و اتمام شارژ باتری)، تابع خیالی، مغزی فولادی، ضد زنگ و … می‌باشند. مشتریان عزیزی که قصد خرید قفل‌های کارتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب را دارند، می‌توانند با شماره تلفن‌های درج شده در وب‌سایت تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان، گارانتی واقعی و خدمات پس از فروش بهره‌مند شوید.

قفل رمزی

جهت اطلاع از تخفیفات ویژه و آشنایی بیشتر با محصولات قفل دیجیتال می‌توانید پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 51
  • بازدید ماه : 139
  • بازدید سال : 986
  • بازدید کلی : 3,291