loading...
قفل هوشمند
omidvar بازدید : 49 یکشنبه 30 آذر 1399 نظرات (0)

قفل هوشمند ارزان قیمت را از ما با بهترین کیفیت و ضمانت اصالت کالا تهیه کنید. خیلی از ما به دنبال محصول با کیفیت و در کنار آن ارزان قیمت می‌گردیم؛ قفل دیجیتال هم یکی از محصولات تکنولوژیکی است که به تازگی نظر خیلی از افراد را به خود جلب کرده است. این محصول دارای طیف وسیعی از مدل‌ها و به تبع آن قیمت‌های مختلف است که برای هر سلیقه و بودجه‌ای مناسب است. در این میان مواردی روی قیمت تأثیرگذار هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به تعداد دسترسی‌ها برای باز کردن قفل اشاره کرد. یکی دیگر از موارد تعیین کننده تعدد قابلیت‌هایی است که یک قفل می‌تواند داشته باشد.

مورد بعدی این است که آیا برای داشتن هر قابلیت قفل دیجیتال خریداری شده نیاز به قطعه و یا قطعاتی مجزا دارد و یا از ابتدای ساخت آن داخل قفل تعبیه شده است. از دیگر آیتم‌های تأثیرگذار روی قیمت هر محصول از جمله قفل، برند آن است. به طور مثال ممکن است برندی جدید با کلیه امکانات قیمت مناسب‌تری نسبت به همان قفل با حتی نصف امکانات آن اما مربوط به یک برند شناخته شده‌تر داشته باشد. نوع طراحی و متریال استفاده شده در قفل دیجیتال هم از مواردی است که روی قیمت مؤثر است. در این‌جا به شرح کامل هر یک از موارد تأثیرگذار بر روی قیمت و معرفی چند مدل از قفل‌های ارزان می‌پردازیم.

قفل الکترونیکی ارزان

 

تأثیر تعداد و انواع دسترسی بر قیمت قفل هوشمند

تأثیر انواع دسترسی قفل دیجیتال بر روی قیمت قفل از چهار جهت قابل بررسی است. یکی تعداد دسترسی‌ها است به گونه‌ای که بعضی از قفل‌ها امکان تعریف تعداد زیادی دسترسی را دارند. دوم این‌که قفل دیجیتال چند نوع دسترسی به کاربر می‌دهد یعنی از انواع دسترسی رمز، کارت، اثر انگشت، کلید مکانیکی و اپلیکیشن کدام را دارد. سوم درباره دسترسی ادمین و عادی است به این صورت که قفل امکان تعریف دو نوع کاربر را داشته باشد که دسترسی کاربر ادمین مربوط به تنظیمات و فعال و یا غیرفعال نمودن کاربر عادی باشد. مورد چهارم به دسترسی دوبل امنیتی مربوط می‌شود این‌که آیا یک قفل قابلیت تعریف دو دسترسی به صورت هم‌زمان برای باز کردن قفل را دارد؛ به طور مثال باز کردن قفل با دسترسی هم‌زمان کارت و اثر انگشت و یا کارت و رمز.

مثالی کاربردی از تأثیر دسترسی بر روی قیمت قفل دیجیتال می‌تواند بیان تفاوت بین قفل DR719 با 6020 سامسونگ باشد. قفل DR719 دارای کلیه دسترسی‌ها است و قفلی فول آپشن است در صورتی‌که قفل 6020 از میان دسترسی‌ها اثر انگشت را ندارد. این یکی از عواملی است که قفل 6020 نسبت به DR719 قفل ارزان‌تری می‌باشد.

قفل دیجیتال سامسونگ

تأثیر آپشن‌های قفل هوشمند بر قیمت

یکی از آپشن‌های قفل‌های دیجیتال امکان اتصال قفل به ریموت و آیفون است که بعضی از قفل‌ها از ابتدا به صورت اورجینال و بدون نیاز به قطعه اضافی دارای ریموت و امکان اتصال به آیفون هستند. اما برخی دیگر به‌وسیله قطعاتی این امکان برایشان فراهم می‌شود. دسته سومی از قفل‌ها هم هستند که این امکان را ندارند که قطعاً قفل‌های ارزان‌تری هستند. آپشن بعدی حریم خصوصی و یا شب بند است که با دکمه مکانیکی فشاری و یا چرخشی روی قفل امکان قفل کردن در از داخل را به کاربر می‌دهد تا سایر کاربران از بیرون حتی با داشتن دسترسی نتوانند در را باز کنند که به داشتن حریم خصوصی کمک می‌کند. قفل کودک قابلیتی بر روی قفل است که با فعال کردن آن از داخل دیگری کودک و یا سالمندی که از آن‌ها مراقبت می‌کنید امکان باز کردن در و بیرون رفتن از خانه را ندارند.

از آپشن‌های دیگر، قفل اتوماتیک است که در برخی از قفل‌های دیجیتال وجود دارد و پس از فعال کردن در هنگام خروج از در بعد از چند ثانیه با بسته شدن در، به طور خودکار قفل می‌شود. به طور مثال قفل DR719 امکان اتصال به ریموت و آیفون را دارد در صورتی‌که قفل H30 سامسونگ این قابلیت را ندارد. همچنین قفل DR719 دارای سنسور IR است که وقتی نزدیکش می‌شوید صفحه LED قفل روشن می‌شود و به راحتی می‌توانید رمز خود را وارد کنید که قفل H30 این قابلیت را ندارد. به علت دارا بودن آپشن‌های بیشتر، قفل DR719 قیمت حدودی [real_fake_price_shortcode label="770t"] دلار را دارد و قفل H30 به مبلغ حدودی [real_fake_price_shortcode label="500t"] دلار است.

قفل هوشمند ارزان

تأثیر طراحی قفل دیجیتال بر قیمت

قفل‌های دیجیتال در طرح‌های متنوعی موجودند که شامل قفل‌های دستگیره اهرمی (HANDLE)، قفل‌های فشاری – کششی (خلبانی)، قفل‌های بدون دستگیره هستند. در این میان قفل‌ها از لحاظ طراحی از قفل‌های قدیمی‌تر به جدیدتر به ترتیب از دستگیره‌های اهرمی به خلبانی و سپس به قفل‌های تمام اتوماتیک تغییر شکل داده‌اند. به همین دلیل قفلی مثل مدل DR719 سامسونگ که قفلی تمام اتوماتیک است و جزء بروزترین طراحی قفل دیجیتال است قیمت بالاتری نسبت به سایر قفل‌ها را دارد. قفل تمام اتوماتیک قفلی است که تنها کافیست با یکی از دسترسی‌ها قفل در را باز کنید و بدون نیاز به فشار دادن دستگیره در باز می‌شود. اما قفل‌هایی مثل سامسونگ 6020 و یا H30 به دلیل نوع طراحی قدیمی‌تر خود قیمت ارزان‌تری دارند. همچنین برندی مثل سامسونگ به‌عنوان یک برند شناخته شده‌تر ممکن است نسبت به سایر برندها قیمت نسبتاً بالاتری داشته باشد.

قفل دیجیتال ارزان

با دنبال کردن پیج اینستاگرام ما از اخبار قفل هوشمند ارزان قیمت آگاه شوید.

omidvar بازدید : 53 شنبه 22 آذر 1399 نظرات (0)

مغزی جدید قفل هوشمند سامسونگ

مغزی بخش مهمی از قفل‌های هوشمند به حساب می‌آید. کار اصلی آن‌ها باز و بسته کردن قفل درب است. جنس آن‌ها از فولاد و آلومینیوم می‌باشد. دارای مغزی تک‌زبانه، دو زبانه، سه زبانه و هوک (ضد سرقت) هستند. از برندهای مطرح این قفل‌ها می‌توان به سامسونگ، یال، گیت من، اچ‌گنگ و ... اشاره کرد.

هرچه تعداد زبانه‌های قفل شما بیشتر باشد امنیت آن هم بالاتر خواهد رفت. تنها مشکلی که تعداد زبانه‌های زیاد ایجاد می‌کنند مصرف شارژ باتری بیشتر نسبت به مغزی‌هایی با زبانه‌های کمتر می‌باشد.

مغزی جدید قفل هوشمند سامسونگ

معرفی برند‌های قفل دیجیتال

1 ـ برند سامسونگ:

مغزی تعبیه شده در قفل هوشمند سامسونگ دارای ویژگی‌های زیر می‌باشد، این ویژگی‌ها ممکن است در همه مدل‌های سامسونگ مشترک نباشد:

  • مغزی‌های تک‌زبانه و دو زبانه
  • اخیراً طرحی به شکل v نیز تولید کرده‌اند
  • از جنس آلومینیوم و فولاد می‌باشد
  • کیفیت بسیاری بالایی دارد
  • محصولات انگلیسی زبان قفل دیجیتال سامسونگ دارای مغزی دو زبانه هستند
  • محصولات کره‌ای زبان این برند دارای مغزی تک زبانه می‌باشند

2 ـ برند یال:

مغزی قفل‌های دیجیتال یال دارای امکانات متفاوتی هستند، زبانه‌های آن به شکل معمولی، استوانه‌ای و هوک هستند. دارای زبانه‌های تکی و دو تایی و سه تایی می‌باشد. در حال حاضر پرفروش‌ترین نوع برند یال حالت سه زبانه استوانه‌ای است.

3 ـ برند گیت من:

در مجموع می‌توان گفت، مغزی قفل‌های به کار رفته در مدل‌های گیت من دارای دو نوع مغزی تک‌زبانه و زبانه هوک می‌باشند.

مغزی جدید قفل دیجیتال سامسونگ

4 ـ برند اچ گنگ:

مغزی‌های تعبیه شده در برند اچ گنگ نیز شامل سه زبانه معمولی است. این برند با داشتن مکانیزم هوک در برابر ضربه، دیلم و برش مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می‌دهد که از خانه شما در برابر سارقان و متجاوزان محافظت می‌کند.

از دیگر برندهای معروف می‌توان به های‌وان و اورنت اشاره کرد که محصولات آن‌ها از مغزی‌هایی با سه زبانه معمولی تولید شده است.

زبانه هوک چیست؟

مغزی‌هایی که دارای زبانه‌ی هوک هستند، ضد سرقت و ضد دیلم می‌باشد که باعث شده کاربران را بیشتر جذب خود کنند. این نوع زبانه‌ها در برابر ضربه نیز مقاوم‌تر هستند. شکل این محصول به‌صورت قلاب می‌باشد که امنیت را افزایش می‌دهد. تمام این موارد باعث شده است، قفل‌هایی که دارای زبانه هوک هستند در برابر سرقت قوی‌تر عمل کنند. از جمله برندهایی که به تولید این نوع زبانه می‌پردازند، گیت من و یال و سامسونگ می‌باشند.

اکثر مغزی قفل‌ها به‌صورت تک‌زبانه و معمولی هستند. هنگامی که شما روی درب‌هایی که جنس آن‌ها مرغوب و با کیفیت مناسب نیست، مغزی‌هایی با تعداد زبانه‌های بالا نصب می‌کنید، موقع باز کردن در خانه به مشکل برخواهید خورد و نیاز به آن دارد که اعمال فشار نمایید.

مدل‌های پر فروشی که دارای زبانه هوک هستند: GATEMAN V300 ,GATEMAN A330 ,YALE VULCAN-F ,F50 GATEMAN و D500 SAMSUNG

چنانچه مغزی قفل دیجیتال شما دچار مشکل و خرابی شود، می‌توانید به‌راحتی آن را تعویض نمایید.

نکاتی که باید در هنگام تعویض قفل هوشمند و مغزی درب در نظر بگیرید:

  • از اعمال فشار بیش از حد به هنگام تعویض قفل پرهیز کنید
  • از قفل و مغزی مرغوب و با کیفیت بالا استفاده کنید
  • دقت کنید قفل جدیدی که قصد نصب آن را دارید با ضخامت درب و طول شافت هم‌خوانی داشته باشد
  • از روغن مخصوص پس از تعویض قفل استفاده نمایید
  • در نهایت اگر آگاهی کافی از نحوه تعویض مغزی و قفل درب را ندارید، کار را به متخصصان مجرب ما بسپارید

مغزی قفل دیجیتال درب

 

کلام پایانی

در پایان می‌توان نتیجه‌گیری کرد که مغزی جدید قفل دیجیتال سامسونگ و یا هر برند دیگر مانند یال، گیت من و ... یکی از بخش‌های اصلی، فنی و امنیتی این محصولات می‌باشند که وظیفه باز و بسته نمودن آن‌ها را به عهده می‌گیرند. ولی این نوع قطعات با توجه به طراحی، کیفیت و تعداد زبانه‌ها، عملکردهای متفاوتی از امنیت، آرامش، آسایش و ... را ارائه می‌نمایند. در مجموع می‌توان گفت قفل هوشمند سامسونگ از لحاظ کارایی و تعداد زبانه دارای انواع مختلفی می‌باشد. اما مغزی تک زبانه و مغزی دو زبانه از معمول‌ترین مغزی‌های ارائه شده در این قفل‌ها می‌باشد. نوع جدید آن دارای زبانه «v» شکل می‌باشد که باعث راحتی در رفت ‌و آمد می‌شود.

رضایت شما از محصولات هدف اصلی مجموعه ماست

برای کسب اطلاعات بیشتر از محصولات مجموعه دژین لاک می‌توانید ما را در اینستاگرام دنبال نمایید.

omidvar بازدید : 98 پنجشنبه 13 آذر 1399 نظرات (0)

توپی قفل هوشمند سری H

توپی قفل دیجیتال دقیقا حکم سیلندر در قفل‌های معمولی را دارد. توپی سامسونگ معمولا در 3 اندازه کوتاه، متوسط و بلند تولید می‌شود.
بعضی از توپی‌ها 2 کلید مکانیکی و بعضی دیگر دارای 5 کلید می‌باشند. درصورت گم کردن کلید مکانیکی خود سریعا باید شرکت را در جریان گذاشته و توپی قفل خود را تعویض نمایید. زیرا اگر کلید مکانیکی به دست سارقین بیافتد، خیلی راحت بدون نیاز به رمز، کارت و یا اثر انگشت درب را باز می‌کنند.

توپی کلید مکانیکی قفل سامسونگ

منبع: samsungddl.com 

omidvar بازدید : 53 چهارشنبه 05 آذر 1399 نظرات (0)

قفل اثر انگشتی سامسونگ h700

مزایای قفل دیجیتال اثر انگشتی سامسونگ SHS-H700:

1- دسترسی توسط رمز:

  • شما می‌توانید یک رمز بین 4 تا 12 رقم تعیین نمایید.

قفل دیجیتال رمزی

2- شناسایی توسط اثر انگشت:

  • 2 عدد کارت (key tag) به صورت پیش فرض روی محصول به شما داده می شود.
  • تا 100 عدد کارت را می‌توانید به دستگاه شناسایی نمایید.

قفل الکترونیکی رمزی

3- استفاده از سرویس امنیتی دوبل:

با فعال کردن این گزینه باید به طور هم‌زمان هم رمز عبور را وارد کنید و هم از اثر انگشت استفاده نمایید. چنانچه رمز عبور خود را فراموش کنید قادر به باز کردن درب با اثر انگشت به تنهایی نخواهید بود.

قفل دیجیتال اثر انگشتی

4- استفاده از کلید مکانیکی:

از کلید مکانیکی در مواقع اضطراری می‌توان استفاده کرد به عنوان مثال هنگامی که شارژ باتری دستگاه شما به پایان رسیده باشد و شما آن را تعویض نکرده باشید، درب توسط اثر انگشت و رمز دیگر باز نمی‌شود. در اینجور مواقع می‌توان از کلید مکانیکی استفاده کرد.

5- ریموت کنترلر:

ریموت کنترلر وسیله‌ای است که تا فاصله‌ی 20 متری می‌توان از آن استفاده نمود. این وسیله برای سالمندان و معلولان جسمی بسیار مناسب می‌باشد. همچنین از آن به‌عنوان مجوز منشی خارج از اتاق یا افراد داخل اتاق می‌توان استفاده کرد.

قفل الکترونیکی اثر انگشتی

6- مجهز به رمزدهی تصادفی:

پیش از آن‌که شما رمز اصلی خود را وارد سیستم کنید از شما درخواست می‌کند که دو عدد نمایش داده شده روی صفحه را وارد کنید. این کار به این علت است که اثر انگشت شما روی بیشتر نقاط صفحه لمسی قرار بگیرد و کسی نتواند رمز عبور شما را ردیابی کند.

قفل رمزی

7- مجهز به قفل کودک(قفل امنیتی):

با فعال کردن این گزینه دیگر تنها با پایین کشیدن دستگیره درب باز نمی‌شود. باید هم دکمه را فشار دهید و هم دستگیره را بکشید. این قابلیت برای افرادی که دچار آلزایمر هستند و گاها از خانه ممکن است خارج شوند مفید می‌باشد. همچنین نگران خارج شدن کودکان خود از منزل هم نباشید زیرا با آویزان شدن آن‌ها به دستگیره هم درب باز نخواهد شد.

قفل دیجیتال

8- مجهز به قفل اتوماتیک:

بعد از بسته شدن درب قفل دیجیتال اثر انگشتی SHS-H700 به صورت خودکار قفل می‌شود و دیگر کسی از خارج بدون مجوز نمی‌تواند وارد شود ولی از داخل با پایین کشیدن دستگیره یا توسط یک دکمه درب باز می‌شود. در صورت تمایل می‌توانید این سیستم را هر وقتی بخواهید فعال و یا غیر‌فعال کنید.

قفل رمزدار

9- مجهز به قفل امنیتی:

با فعال نمودن این گزینه وضعیت حریم خصوصی برایتان ایجاد می‌شود. به ابن صورت افرادی که دارای رمز و کارت هم هستند اجازه‌ی ورود را نخواهند داشت مگر با قفل مکانیکی.

قفل الکترونیکی

10- مجهز به سیستم ضد سرقت:

اگر فردی از کارت‌های ناشناس استفاده کند و یا حداکثر تا 5 بار رمز عبور را اشتباه وارد کند دستگاه به مدت یک دقیقه قفل می‌شود و همین‌طور آلارم هشدار آن روشن می‌شود.

11- مجهز به سنسور اعلان حریق:

هنگامی که آتش‌سوزی رخ بدهد درب از حالت قفل خارج می‌شود تا بتوانید سریع‌تر بیرون بروید و آلارم هشدار آن نیز به صدا در می‌آید تا شما را آگاه کند.

قفل اثر انگشتی

12- منبع تغذیه قفل دیجیتال اثر انگشتی سامسونگ SHS-H700:

منبع تغذیه قفل‌های دیجیتال با باتری‌های قلمی AA تامین می‌شود و نیاز به سیم‌کشی برق نداریم. یک هفته قبل از آن‌که باتری شارژش به اتمام برسد به شما هشدار خواهد داد. در صورتی که در روز 10 بار درب را باز و بسته نمایید حدودا یک ساله شارژ تمام می‌شود.

قفل دیجیتال با دستگیره

13- تغذیه اضطراری قفل دیجیتال:

اگر در زمان تعیین شده باتری‌ها را تعویض نکنید دستگاه خاموش می‌شود و دیگر نمی‌توانید درب را با اثر انگشت و یا رمز عبور باز کنید. در این‌جا دو راه وجود دارد: از کلید مکانیکی استفاده کنید یا یک باتری 9 ولتی خرید کنید و به دستگاه متصل کنید تا درب باز شود.

قفل الکترونیکی

14- مجهز به سیستم ضد شوک:

اگر فردی به دستگاه، ولتاژ برق غیرمجاز وارد نماید و حتی ضربه وارد کند، آلارم آن برای هشدار دادن به صاحب منزل به صدا در خواهد آمد.

قفل دیجیتال سامسونگ

15- مجهز به کاور اتوماتیک

از کاور جهت تمیز نگه‌داشتن جای اثر انگشت استفاده می‌نمایند.

قفل الکترونیکی سامسونگ

16-دارای قابلیت بافت سلولی:

این دستگاه برای دریافت اثر انگشت به شناسایی گردش خون در دست می‌پردازد. این قابلیت باعث شده تا به صورت سریع و دقیق اثر انگشت را شناسایی کند.

17- مجهز به صفحه لمسی ضد خش

18- قابلیت تنظیم صدای قفل دیجیتال

قفل هوشمند اثر انگشتی

19- قابلیت راست باز شو و چپ باز شو در قفل دیجیتال

20- قابلیت نصب بر روی انواع درب‌های چوبی و ضد سرقت

دستگیره اثر انگشتی

ساخت کره جنوبی و دارای استانداردهای معتبر جهانی

(KS & KPS)

دارای یک سال گارانتی تعویض و 15 سال خدمات پس از فروش

برای خرید قفل دیجیتال اثر انگشتی سامسونگ SHS-H700 با کارشناسان مجرب ما تماس حاصل فرمایید.

شما می‌توانید جهت اطلاع از تخفیفات ویژه و آشنایی با محصولات جدید قفل دیجیتال پیج اینستاگرام ما را دنبال نمایید.

omidvar بازدید : 56 دوشنبه 26 آبان 1399 نظرات (0)

قفل هوشمند سامسونگ g510

قفل دیجیتال سامسونگ مدل SHS-G510

قفل دیجیتالی سامسونگ مدل G510 یکی از زیباترین محصولات برند سامسونگ به حساب می‌آید. این قفل مخصوص درب‌های شیشه‌ای سکوریت طراحی شده است. فناوری بروز و هوشمندانه در طراحی این قفل علاوه بر زیبایی و سهولت در باز و بسته شدن درب‌های شیشه‌ای، امنیت بالایی را به همراه دارد. دسترسی به قفل از طریق کارت و رمز عبور و استفاده هم‌زمان آن یکی از ویژگی‌های بارز این مدل قفل می‌باشد که باعث افزایش ایمنی درب‌های شیشه‌ای می‌گردد. از این قفل دیجیتال کره‌ای برای درب‌های شیشه‌ای نصب شده در اماکن تجاری و اداری می‌توان استفاده کرد. در این مقاله مزایا و ویژگی‌های قفل هوشمند سامسونگ SHS-G510 را مورد واکاوی قرار خواهیم داد.

مزایا قفل دیجیتال سامسونگ SHS-G510 در یک نگاه

  • قابل نصب روی درب‌های راست بازشو و چپ بازشو
  • قابلیت اتصال به آیفون تصویری
  • مجهز به سیستم حریم خصوصی
  • مجهز به سیستم ضد سرقت
  • مجهز به سیستم ضد شوک
  • مجهز به سیستم اعلان حریق
  • سیستم امنیت خروج
  • دارای کدهای تصادفی
  • قابلیت شناسایی کردن ریموت کنترل
  • مجهز به سیستم ورودی دوبل
  • دسترسی به قفل دیجیتال توسط کارت
  • دسترسی به قفل دیجیتال توسط رمز

بررسی ویژگی‌های قفل دیجیتال سامسونگ SHS-G510

در این بخش ویژگی‌های موجود در قفل دیجیتال سامسونگ G510 مورد بررسی قرار خواهیم داد:

1 ـ شناسایی کاربر توسط رمز عبور

  • رمز عبوری این قفل می‌تواند بین ۴ تا ۱۲ رقم باشد
  • قابلیت روشن شدن صفحه کلید با صدا یا بدون صدا

2 ـ قابلیت استفاده از کدهای تصادفی

  • این امکان به‌منظور بالا بردن امنیت خصوصاً برای عدم شناسایی و لو رفتن رمز عبور تعبیه شده است.
  • قبل از وارد کردن رمز، دستگاه ۲ عدد تصادفی به شما می‌دهد تا رد اثر انگشت روی تمامی اعداد باشد و کسی نتواند با احتمال رمز شما را حدس بزند.
  • با وارد کردن کد تصادفی، دیگر کسی نمی‌تواند رمز واقعی شما را حفظ کند، حتی اگر کنار شما قرار گرفته باشد.

3 ـ شناسایی کاربر توسط کارت

  • 50 عدد کارت را می‌توان به قفل شناسایی کرد
  • اگر کارت شما گم شد، در کم‌ترین زمان ممکن می‌توانید آن را غیر‌فعال کنید
  • دو عدد کارت همراه این مدل قفل دیجیتال می‌باشد

4 ـ قابلیت استفاده هم‌زمان کارت و رمز عبور

  • برای بالا بردن امنیت ورود کاربر، شناسایی هم‌زمان کارت و رمز عبور را امکان‌پذیر می‌سازد

5 ـ سیستم حریم خصوصی یا شب‌بند

  • شما مشتریان گرامی می‌توانید با فعال کردن این سیستم، امکان ورود افراد به داخل سلب کنید
  • با فعال کردن این سیستم، اگر کسی هم کارت و رمز داشته باشد، نمی‌تواند وارد شود

6 ـ سیستم ضد سرقت

  • در صورت وارد کردن کارت یا رمز عبور غیرمجاز آلارم شروع به هشدار دادن خواهد کرد
  • ضربه زدن به درب یا قفل، آلارم یا سیستم هشدار صوتی فعال خواهد شد
  • سیستم ورود هم به مدت یک دقیقه قطع می‌شود

7 ـ سیستم ضد شوک

  • در صورت وارد کردن هر گونه ولتاژ غیرمجاز سیستم هشدار صوتی دستگیره فعال می‌شود
  • سیستم ورودی برای چند دقیقه قطع می‌گردد

8 ـ دارای سیستم اعلان حریق

  • در صورت بروز آتش‌سوزی سیستم هشدار صوتی دستگیره فعال شده و به شما هشدار می‌دهد

9 ـ مجهز به منبع تغذیه

  • بدون نیاز به سیم‌کشی برق می‌باشد
  • از طریق باتری‌های قلمی AA تغذیه می‌گردد
  • توسط ۴ عدد باتری قلمی تغذیه و در صورت باز و بسته شدن قفل در طول روز حدودا ۱۰ مرتبه، به مدت یک‌سال دوام می‌آورد
  • در صورت اتمام باتری دستگیره سیستم هشدار اتمام باتری از یک هفته قبل جهت تعویض باتری فعال می‌شود

10 ـ مجهز به سیستم امنیت خروج

  • در صورت فعال شدن این سیستم به‌محض باز شدن درب از داخل آلارم قفل به صدا در می‌آید

11 ـ دارای سیستم تغذیه اضطراری

  • در صورت عدم توجه به آلارم دستگاه جهت تعویض و اتمام شارژ باتری دستگیره، می‌تواند از یک منبع تغذیه کمکی باتری کتابی ۹ ولتی جهت تأمین برق دستگیره استفاده کرد

12 ـ دارای سیستم کنترل از راه دور

  • این قفل قابلیت استفاده از ریموت کنترل را دارد
  • در صورت تجهیز به ریموت کنترل امکان دسترسی به قفل از خارج یا داخل اتاق امکان‌پذیر می‌باشد
  • تا 3 عدد ریموت می‌توان برای آن شناسایی کرد

13 ـ قابلیت اتصال با آیفون

  • از ویژگی‌های منحصر به‌فرد این قفل دیجیتال قابلیت اتصال به آیفون تصویری نیز می‌باشد

بهره کلام

در حال حاضر قفل دیجیتال با توجه به آپشن‌هایی که دارد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. در این میان می‌توان به قفل دیجیتال سامسونگ مدل SHS-G510 اشاره نمود که در نوع خود یکی از زیباترین و پرکارترین قفل‌های دیجیتال سامسونگ به شمار می‌رود. اما عدم وجود منبع و مرجع مطالعاتی جامعی در این خصوص، بر اهمیت موضوع می‌افزاید. هدف ما از این مقاله معرفی کلی این قفل دیجیتالی بوده است.

نتایج تحقیق نشان می‌دهد قفل دیجیتال سامسونگ مدل SHS-G510 دارای آپشن‌های خاص خود است که در راستای برقراری امنیت، آرامش و حفاظت از جان و مال شما مشتریان عزیز طراحی گردیده. بنابراین برای تأمین امنیت مغازه و دفتر کار خود لازم است که قفل دیجیتالی روی درب خود نصب کنید. در حقیقت می‌توان گفت انتخاب یک قفل دیجیتالی سامسونگ مدل G510 ضریب امنیت بالایی برای مغازه و اداره شما به همراه خواهد داشت.

برای اطلاع از اخبار روز قفل‌های دیجیتال ما را در اینستاگرام دنبال نمایید.

omidvar بازدید : 34 پنجشنبه 08 آبان 1399 نظرات (0)

قفل دیجیتال hbs یکی از قفل‌های الکترونیکی است که برای افراد علاقه‌مند به طرح‌های سنتی ساخته و عرضه شده است. این قفل با این که ظاهری سنتی دارد، اما دارای آپشن‌های هوشمندی است که امنیت و آرامش را به مشتریان هدیه می‌دهد. از این رو در این مقاله قصد داریم قفل دیجیتال اچ‌بی‌اس را مورد بررسی و تحلیل قرار دهیم.

قفل دیجیتال اچ بی اس

شرکت تولید کننده قفل دیجیتال hbs (اچ بی اس) زیر مجموعه کارخانجات kinlong می‌باشد. در حال حاضر یکی از تولید کنندگان بزرگ قفل دیجیتال hbs محسوب می‌شود. می‌توان اذعان کرد نقش اتصال دنیای سنتی و صنعتی قفل را برعهده دارد. البته این اتصال فقط از لحاظ ظاهری می‌باشد نه چیز دیگری. ولی از آن‌جایی که زیبایی خاصی به درب ورودی خانه و محل کار بخشیده‌اند، مورد توجه کاربران قرار گرفته‌اند. در واقع این قفل خواسته‌های آن دسته از مخاطبانی را که علاقه‌مند به طرح سنتی هستند، ولی همچنان خواهان امنیت و آرامش می‌باشند را برآورده ساخته است.

در همین راستا شرکت دژین لاک با ارائه خدمات (مشاوره رایگان، گارانتی واقعی، نصاب و ...) چنین قفل‌هایی را وارد و روانه بازار کرده است تا آن دسته از افرادی که به چنین طرح‌هایی علاقه دارند به راحتی و با قیمت بسیار مناسبی آن‌ها را تهیه نمایند.

بنابراین آن دسته از افرادی که بر سر دور راهی انتخاب صنعت و سنت ایستاده‌اند و هنوز نه تمایلی به خداحافظی با طرح‌های سنتی را دارند و نه تمایل به  قدم گذاشتن در دنیای مدرن، می‌توانند از این قفل‌ها استفاده نمایند تا علاوه بر حفظ سنت از امنیت و آرامش بهره‌مند شوند.

قفل دیجیتال hbs

امکانات قفل دیجیتال hbs

قفل دیجیتال hbs امکانات متعددی را برای مشتریان عزیز فراهم کرده است. بدون شک اولین و مهم‌ترین آن روش دسترسی سریع و آسان به قفل است. در واقع این قفل روش دسترسی «کارت، رمز و اثر انگشت» را جایگزین کلید نموده است.

یکی دیگر از امکاناتی که در اختیار مشتریان قرار می‌دهد، راه‌های تقویت استمرار امنیت و آرامش جانی و مالی مشتریان عزیز است. مانند قفل شب‌بند، رمز ادمین، آلارم هشدار، ضد سرقت، ضد شوک و ...

همچنین این قفل از سیستم تغذیه اضطراری برخوردار است. یعنی در صورتی که شما مشتریان عزیز فراموش کرده‌اید باتری قفل را تعویض نمایید، می‌توانید با یک باتری 9 ولت آن را به منبع تغذیه اتصال دهید تا برق دستگاه تأمین شود و از رمز، کارت و یا اثر انگشت خود جهت باز شدن قفل استفاده کنید.

قفل دیجیتال درب

قیمت قفل دیجیتال hbs

قیمت قفل دیجیتال hbs بستگی به سایز، اماکانات، کیفیت، رنگ و ... آن‌ها دارد. اما به طور کلی برای این دسته از قفل‌ها می‌توان قیمتی حدودی در نظر گرفت.

به نظر می‌رسد این قفل‌ها بین [real_fake_price_shortcode label="400t"] تا [real_fake_price_shortcode label="900t"] دلار به فروش می‌رسند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت دقیق قفل دیجیتال اچ‌بی‌اس، با کارشناسان فروش شرکت تماس حاصل فرمایید.

شایان ذکر است سایر قفل‌های دیجیتال hbs موجود در کشور ما ساخت کشور چین می‌باشند. بنابراین اگر قصد خرید چنین قفل‌هایی را دارید، حتماً این محصولات را از شرکتی تهیه نمایید که گارانتی واقعی و خدمات پس از فروش ارائه می‌دهد.

شرکت ما کلیه محصولات دیجیتالی خود را نه تنها به همراه گارانتی، مشاوره رایگان و نصاب ارائه می‌دهد، بلکه به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی و خدمات‌رسانی به مشتریان عزیز می‌باشد.

قفل دیجیتال hbs

قفل دیجتال hbs c100

قفل دیجیتال c100 یکی از برجسته‌ترین قفل‌های دیجیتالی hbs در بازار به حساب می‌آید. این قفل از ویژگی و آپشن‌های متعددی برخوردار است.

در کل مهم‌ترین ویژگی و آپشن‌های قفل c100 که باعث شده مشتریان عزیز احساس امنیت و آرامش داشته باشند، عبارت‌اند از:

روش دسترسی سریع و آسان:

روش دسترسی به این قفل توسط روش سه گانه رمز، کارت و اثر انگشت امکان پذیر است.

قفل دیجیتال کارتی

آلارم‌های هشدار:

در سه صورت آتش‌سوزی داخلی، ضربه به قفل، وارد کردن روش دسترسی تعریف نشده (بالای 5 بار)، فعال میشود.

قفل دوبل:

برای تقویت امنیت و آرامش در قفل تعبیه شده است. در واقع برای ورود هم‌زمان به دو روش (کارت و رمز)، (رمز و اثر انگشت) و یا (کارت و اثر انگشت) نیاز است.

رمز ادمین:

تنها به کسی اجازه تغییر رمز، شناسایی کارت و اثر انگشت جدید را می‌دهد که رمز ادمین (مادر) را داشته باشد.

شب بند (حریم شخصی):

با فعال سازی این سیستم از داخل خانه، میتوانید مانع ورود تمامی افراد حتی دارنده رمز، کارت و اثر انگشت به داخل خانه شوید. البته افرادی که کلید مکانیکی قفل را داشته باشد، می‌توانند وارد شوند.

تغذیه اضطراری:

در صورتی که به آلارم قفل دیجیتال hbs جهت تعویض باتری توجه نکردید و شارژ باتری دستگاه تمام شد، می‌توانید یک باتری 9v را به منبع تغذیه اضطراری اتصال نمایید و برق دستگاه را تأمین کنید. سپس رمز، اثر انگشت و یا کارت خود را جهت باز کردن قفل استفاده نمایید و بعد از واردن شدن باتری قفل را تعویض کنید.

در صورتی که به دنبال خرید و یا کسب اطلاعات بیشتری در خصوص این قفل یا قفل‌های دیگری هستید، حتماً با شماره‌های درج شده در وب‌سایت تماس حاصل فرمایید تا علاوه بر مشاوره رایگان، از دیگر خدمات شرکت مانند گارانتی، خدمات پس از فروش، نصاب و ... بهره‌مند شوید.

شما می‌توانید برای اطلاع از قفل‌های دیجیتال جدید پیج اینستاگرام ما را هم دنبال نمایید.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 62
  • بازدید ماه : 150
  • بازدید سال : 997
  • بازدید کلی : 3,302